PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA, REŠEVANJE SPOROV
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od dobave blaga pisno sporoči odstop od nakupa, in sicer na kontaktni e-naslov info@mojipasovi.si. Pri tem mu ni potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa. Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v roku 14 dni od prejetja sporočila o odstopu od nakupa. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 15 dneh, v skladu s prvim odstavkom 43. č člena Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot).
Kupec mora blago vrniti na naslov: SPLETNA TRGOVINA MOJI PASOVI, NEŽKA BEŠTER S.P., ŠKRJANČEVO 16, 1235 RADOMLJE, SLOVENIJA
Objavljamo elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov. Slednja je enotna vstopna točka za potrošnike, ustanovljena na podlagi Uredbe 524/2013/EU za reševanje sporov, ki izvirajo iz spletne prodaje ali spletnih storitev med potrošnikom s prebivališčem in ponudnikom s sedežem v Evropski uniji. V primeru kakršnegakoli zapleta/težave pri nakupu se kupec lahko po pomoč obrne na telefonsko številko 031-226-200, pritožbo pa lahko odda tudi na elektronski poštni naslov info@mojipasovi.si.
Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če pa sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in kupcem pristojno Okrajno sodišče v Domžalah.