Pogoji poslovanja

Upamo, da ste zadovoljni z nakupi v naši spletni trgovini in da izpolnjujemo vaša pričakovanja. Spodaj je nekaj informacij glede cen, načinov plačila, dostave ter eventuelnega vračila blaga. V primeru kakršnihkoli vprašanj nas lahko kontaktirate.

CENE

Vse cene naših prodajnih artiklov so v evrih. Davek na dodano vrednost ni obračunan v skladu s 1. točko 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost (ZDDV-1). Pridržujemo si pravico do sprememb cen.

NAČIN PLAČILA

Plačilo po predračunu

Če ste se odločili za plačilo po predračunu, bomo na elektronski naslov prejemnika računa poslali predračun z vsemi podatki. Uporabite plačilni nalog UPN/SEPA ter:
- v rubriki Koda namena izberite CMDT - Plačilo blaga,
- v rubriko Namen/rok plačila vpišite: plačilo blaga,
- vnesite ustrezni znesek za plačilo,
- v rubriko IBAN vpišite številko našega poslovnega računa: SI56 0222 2138 9465 205
- po vnosu IBAN preverite zgoraj navedeno BIC kodo banke,
- v rubriko Referenca PREJEMNIKA vpišite: SI 00 št. vašega naročila.
Po prejemu sredstev na naš poslovni račun bo blago odposlano na naslov za dostavo.

Plačilo po povzetju

Plačilo po povzetju je primerno, če želite izvršiti plačilo ob prevzemu naročenega blaga. Ker je pri plačilu ob prevzemu omogočeno le plačilo z gotovino, morate biti - ne glede na vrednost naročila - ob prevzemu osebno prisotni. Pri tem načinu Pošta Slovenije zahteva priporočeno pošiljanje, poleg tega naslovniku ob predaji pošiljke zaračunajo tudi storitev (vplačnino) v znesku 1,05 evra. V izogib tem dodatnim stroškom lahko izberete plačilo po predračunu.
Besedilo pogodbe o nakupu (naročilo, račun) se hrani na strežniku spletne trgovine. Kopijo navedenih dokumentov lahko kupec prejme na podlagi pisne zahteve oddane na elektronski poštni naslov trgovine.

DOSTAVA

Naročeno blago bomo oddali na pošto v roku 24 ur od trenutka naročila (v primeru plačila po povzetju) oz. vplačila po predračunu (v primeru vplačila na naš poslovni račun). Prosimo, da upoštevate delovne dni (ponedeljek-petek), izvzete so nedelje in prazniki, tudi ob sobotah pošta deluje z omejenim delovnim časom. Pošiljko boste prejeli (pod pogojem, da je blago na zalogi) na naslov, naveden v obrazcu za naročilo. Pošta Slovenije dostavlja pošiljke v roku treh delovnih dni. Dostava blaga je omejena na ozemlje države Slovenije (za drugačen dogovor nas prosimo povprašajte). V primeru, da zaloga poide, vas bomo o tem nemudoma obvestili in vam predstavili ostalo ponudbo ali vam sporočili dobavni rok za naročene artikle.

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA, REŠEVANJE SPOROV

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od dobave blaga pisno sporoči odstop od nakupa, in sicer na kontaktni e-naslov info@mojipasovi.si. Pri tem mu ni potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa. Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v roku 14 dni od prejetja sporočila o odstopu od nakupa. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 15 dneh, v skladu s prvim odstavkom 43. č člena Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot).

Kupec mora blago vrniti na naslov: SPLETNA TRGOVINA MOJI PASOVI, NEŽKA BEŠTER S.P., ŠKRJANČEVO 16, 1235 RADOMLJE, SLOVENIJA

Objavljamo elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov. Slednja je enotna vstopna točka za potrošnike, ustanovljena na podlagi Uredbe 524/2013/EU za reševanje sporov, ki izvirajo iz spletne prodaje ali spletnih storitev med potrošnikom s prebivališčem in ponudnikom s sedežem v Evropski uniji. V primeru kakršnegakoli zapleta/težave pri nakupu se kupec lahko po pomoč obrne na telefonsko številko 031-226-200, pritožbo pa lahko odda tudi na elektronski poštni naslov info@mojipasovi.si.

Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če pa sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med ponudnikom in kupcem pristojno Okrajno sodišče v Domžalah.

Odgovornost za stvarne napake

- Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
- Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
- Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
- Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
- Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
- Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
- Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
-- odpravi napako na blagu ali
-- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
-- blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
-- vrne plačani znesek.
- V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
- Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.